Winkelwagen

90 dagen bedenktijd

Gratis verzending vanaf €35,-

Klantenservice 085 990 4942

Veelgestelde Vragen

Inhoudsopgave

Verzenden

Verzending en levering?

Poqlo maakt gebruik van de mogelijkheid om uw bestelling direct vanaf het magazijn in het buitenland te verzenden naar het door u opgegeven adres. Hierdoor kunnen onze items zo goedkoop mogelijk aangeboden worden. Uw bestelling wordt altijd met track & trace verzonden.

Pakketten worden verzonden met PostNL (NL) en Bpost (BE) en arriveren gewoonlijk binnen circa 15 werkdagen m.u.v. feestdagen. Dit betreft een verzendtijd van circa 8-13 werkdagen exclusief een verwerkingstijd van circa 1-3 werkdagen. In enkele gevallen kan de verzending circa 20 werkdagen in beslag nemen. Dit heeft te maken met de logistieke status van de verzendmaatschappij en douane en is geheel buiten ons bereik.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen onder de 35 € = 2,95 €
Bestellingen van meer dan 35 € = gratis verzending

Wat zijn de levertijden?

1 – 2 werkdagen – Uw bestelling wordt verzonden vanaf onze locatie in Arnhem. Je bestelling is gemakkelijk te volgen via track en trace en wordt bezorgd door DHL.
3 – 5 werkdagen – Uw bestelling wordt rechtstreeks verzonden vanuit het distributiecentrum van onze leverancier in Spanje. De bestelling is eenvoudig te volgen via track en trace en wordt bezorgd door PostNL / GLS / DHL.
7 – 15 werkdagen – De bestelling wordt rechtstreeks naar u verzonden vanuit het distributiecentrum van onze leverancier in Hong Kong. In de meeste gevallen is de levertijd 7 werkdagen, maar houd er rekening mee dat vanwege de inherente complexiteit van het logistieke proces dat aan deze bestellingen is verbonden, onverwachte vertragingen in de levertijd vaker kunnen optreden dan u waarschijnlijk gewend bent van standaard binnenlandse bestellingen. De levertijd kan in sommige gevallen oplopen tot een week extra.

Alle bestellingen worden bezorgd via PostNL / DHL, met track & spoor. Ongeacht de levertijd, verzendmethode of grootte worden alle bestellingen verzonden met track en trace.

De status van mijn bestelling?

Volg hier de status van uw pakket met de track & trace code die u per e-mail heeft ontvangen na de verzending van uw bestelling.

Bestelling volgen?

We werken met verschillende leveranciers en soms duurt het langer voordat een bestelling wordt verwerkt en verzonden. Het is mogelijk dat de leverancier nog geen trackingcode heeft toegewezen aan uw bestelling. Nadat uw bestelling is verwerkt en verzonden, ontvangt u een trackingcode.

Houd er rekening mee dat sommige van onze leveranciers vertraging hebben opgelopen door ons een trackingcode te verstrekken. In dat geval kan uw bestelling worden verzonden maar nog steeds niet traceerbaar.

Geen trackingcode / trackinginformatie?

Als u nog steeds geen trackingcode heeft ontvangen of uw trackingcode werkt niet, betekent dit meestal een van de twee: uw bestelling wordt nog verwerkt en onze leverancier heeft nog geen trackingcode voor uw bestelling gemaakt OF de rederij heeft dat nog niet gedaan nog de trackinginformatie ontvangen.

In dat geval raden we u aan een paar dagen geduldig te wachten op een tracking-update.

Ik ben niet thuis tijdens de bevalling, wat nu?

Als je bestelling na een tweede poging niet kan worden bezorgd, staat deze twee weken op je te wachten bij een PostNL / DHL-locatie. Ook ontvang je een melding van de chauffeur waarin ook de ophaallocatie staat vermeld. Na deze 2 weken retourneert PostNL / DHL de zending naar ons magazijn. Wij storten het aankoopbedrag terug zodra de retourzending is verwerkt.

Verkeerd adres?

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. We doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te corrigeren. Als u denkt dat u een verkeerd verzendadres heeft ingevoerd, neem dan onmiddellijk contact met ons op.

Verloren of gestolen pakket?

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Als de Track & amp; Trace geeft aan dat het pakket op uw adres is afgeleverd – maar u heeft de bestelling niet ontvangen – meldt u dit alstublieft, 14 dagen na de aangegeven afleverdatum wordt er een onderzoek gestart door PostNL, wij houden u hiervan op de hoogte. geïnformeerd tot het einde van het onderzoek.

Terugvordering

Ruilen en retour?

De klant heeft het recht om de bestelling tot 90 dagen* na ontvangst te ruilen en/of te retourneren. Om hygiëne te kunnen waarborgen, accepteren we geen gebruikte artikelen in enkele categorieën, zoals leggings, onderbroeken, mondkapjes, enz. Wanneer we een verkeerd item hebben geleverd, heeft u uiteraard recht op een kosteloze retourzending. Neem hiervoor altijd eerst contact met ons op!

Indien u gebruik wil maken van het herroepingsrecht, moet het item met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking terug naar het magazijn van Poqlo geretourneerd worden. De kosten voor ruilen en/of retourneren inclusief track & trace code zijn voor rekening van de klant. Bij het weigeren van het pakket, of het niet volgens de regels retourneren, kunnen extra kosten in rekening gebracht worden.

Na ontvangst van de retourzending wordt het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding teruggestort, mits het product in goede orde is ontvangen. Mocht het item of de verpakking gebruikt en/of beschadigd zijn, dan kunnen we deze waardevermindering doorberekenen aan de klant. Behandel het item dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Als je een artikel wilt retourneren / ruilen, stuur dan een reclameformulier naar info@poqlo.nl

* Let op: dit geldt niet voor huishoudelijke apparaten. Bij die producten heeft u 48 uur de tijd, vanaf het moment dat u de bestelling heeft ontvangen, om ons op de hoogte te stellen van schade, onvolledige bestelling, of als u deze wilt retourneren.

Terugbetaling?

Wanneer een bestelling wordt geannuleerd / wordt de retour verwerkt, wordt uw terugbetaling automatisch terugbetaald op de betaalmethode die u hebt gebruikt voor de aankoop. Dit kan 10-14 werkdagen duren.

Bestelling annuleren?

Als u een bestelling wilt annuleren, stuur ons dan een e-mail met betreft “annuleren (bestelnummer)”. Houd er rekening mee dat een bestelling die eenmaal is verzonden, niet meer kan worden geannuleerd.

Douane

Douane?

Bij Poqlo ontvangt circa 1% van de klanten een brief van de douane / verzendmaatschappij, waar wordt gevraagd naar de factuur en het betalingsoverzicht van de bestelling. Neem hiervoor altijd eerst contact met ons op en we zullen dit zo snel mogelijk voor u proberen af te handelen. Mocht de klant buiten ons om toch gegevens opsturen naar de douane / verzendmaatschappij, dan is de klant zelf verantwoordelijk voor eventuele kosten. *Bij internationale zendingen (naar landen buiten Nederland of België) zijn klanten zelf verantwoordelijk voor het eventuele importproces en de regels die daar aan verbonden zijn.

Product oorsprong

Waar komen onze producten vandaan?

Om u de best mogelijke prijs te kunnen bieden, hebben wij een klein distributiecentrum in Nederland. Dit betekent dat de artikelen die u bestelt vaak rechtstreeks van onze leveranciers in het buitenland naar u worden verzonden. Zo besparen we op transportkosten en kunnen we u de producten goedkoper aanbieden, zonder enig verschil in kwaliteit.

Herroepingsrecht

1. De klant heeft 14 dagen * om gebruik te maken van het herroepingsrecht.
2. Na het bezwaar heeft de klant 14 dagen * om de bestelling te retourneren.
3. Nadat de klant het herroepingsrecht heeft ingeroepen, heeft de verkoper 14 dagen * de tijd om het aankoopbedrag terug te betalen.

Elke bestelling die u bij ons plaatst, heeft een proefperiode van 30 dagen * . Retourneer je een artikel? Dan zorgen wij ervoor dat de retourzending binnen 14 dagen na ontvangst wordt verwerkt en terugbetaald.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@poqlo.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 werkdagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Indien het artikel gebruikssporen of beschadigingen vertoont, die is ontstaan doordat u meer met de producten heeft gedaan dan noodzakelijk, kunnen wij besluiten het betaalde bedrag niet terug te betalen of het artikel niet terug te nemen.

Voor eventuele retourzendingen geldt een wettelijk herroepingsrecht op de overeenkomst als volgt:
  • Alleen de kosten voor het terugsturen van huis naar de webshop zijn voor eigen rekening. De retourkosten die de klant betaalt aan de vervoerder bedragen circa 6,95 per pakket. Raadpleeg de website van uw vervoerder voor de exacte tarieven.
  • Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, wordt het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd.
  • Tijdelijke wijziging Algemene Voorwaarden artikel 8 lid 2-i over het herroepingsrecht tijdens een virusperiode (Corona, MRSA, SARS en andere). Kortom: producten zoals beschermende kleding, chirurgische mondmaskers, FFP1, FFP2, FFP3 ademhalingsmaskers, alcoholdoekjes kunnen na acceptatie en opening van de verpakking niet worden geretourneerd aangezien de hygiënische toestand niet kan worden gegarandeerd bij terugname en wederverkoop .
  • Om hygiënische redenen kunnen lingerie, onderbroeken, sokken en artikelen voor mondhygiëne niet worden geretourneerd of geruild.

* De (retour) kosten voor het retourneren van uw aankoop dient u zelf te betalen. De kosten voor het retourneren van uw aankoop worden niet vergoed door Poqlo. * Dit geldt niet voor huishoudelijke apparaten. Bij die producten heb je 48 uur vanaf het moment dat je de bestelling hebt ontvangen om ons op de hoogte te stellen van schade, onvolledige bestelling of als je deze wilt retourneren.

Poqlo is voor deze overeenkomst een handelsnaam en webshop van Poqlo B.V.
Poqlo volgt hierbij de wettelijke bepalingen conform artikel 6.230r BW.

U kunt uw bestelling retourneren naar ons adres in Arnhem:

Afdeling Retouren Poqlo
Beekstraat 71
6811 BW, Arnhem

Voordat u een artikel retourneert, dient u dit aan te geven bij onze klantenservice via info@poqlo.nl Als je iets wilt retourneren, download dan het reclameformulier, vul het in en voeg het toe aan je geretourneerde bestelling. Houd er rekening mee dat retouren waarvan het retourformulier ontbreekt, niet in behandeling worden genomen.

Betaling

Hoe kan ik betalen?

U heeft de keuze uit verschillende betaalmethoden

Creditcard (Visa, Mastercard, Maestro), PayPal, iDeal, Bancontact, Giropay

Citaten en geschenken

Hoe werkt het?

Elke offerte heeft een of meer vereisten. U kunt de vereisten bekijken door op de voortgangsbalk te klikken. Naarmate u de acties voltooit, wordt de promotie geleidelijk ontgrendeld.

Hoeveel promoties kan ik tegelijkertijd inwisselen?

Je kunt maar één promotie tegelijk claimen, maar maak je geen zorgen, sommige hebben mogelijk meerdere voordelen!

Hoe vaak kan ik een promotie inwisselen?

Sommige promoties kunnen slechts één keer worden geclaimd, terwijl andere tijdens de looptijd van de deal meerdere keren kunnen worden geclaimd. De informatie wordt weergegeven in het actievak om u op de hoogte te stellen.