Winkelwagen

90 dagen bedenktijd

Gratis verzending vanaf €35,-

Klantenservice 085 990 4942

VOORDAT U CONTACT MET ONS OPNEEMT, RADEN WIJ U AAN DE VOLGENDE INFORMATIE TE LEZEN. WIJ HOPEN DAT U HET ANTWOORD OP UW VRAAG ZAL VINDEN

Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden, stuur dan een e-mail naar info@poqlo.nl – we zullen ons best doen om u binnen vijf werkdagen te antwoorden.

Poqlo maakt gebruik van de mogelijkheid om uw bestelling direct vanaf het magazijn in het buitenland te verzenden naar het door u opgegeven adres. Hierdoor kunnen onze items zo goedkoop mogelijk aangeboden worden. Uw bestelling wordt altijd met track & trace verzonden. Pakketten worden verzonden met PostNL (NL) en Bpost (BE) en arriveren gewoonlijk binnen circa 15 werkdagen m.u.v. feestdagen. Dit betreft een verzendtijd van circa 8-13 werkdagen exclusief een verwerkingstijd van circa 1-3 werkdagen. In enkele gevallen kan de verzending circa 20 werkdagen in beslag nemen. Dit heeft te maken met de logistieke status van de verzendmaatschappij en douane en is geheel buiten ons bereik.

Volgen hier de status van uw pakket met track & amp; traceercode die u per e-mail heeft ontvangen na verzending van uw bestelling.

We werken met verschillende leveranciers en soms duurt het langer voordat een bestelling wordt verwerkt en verzonden. Het is mogelijk dat de leverancier nog geen trackingcode heeft toegewezen aan uw bestelling. Nadat uw bestelling is verwerkt en verzonden, ontvangt u een trackingcode. Houd er rekening mee dat sommige van onze leveranciers vertraging hebben opgelopen door ons een trackingcode te verstrekken. In dat geval kan uw bestelling worden verzonden maar nog steeds niet traceerbaar.

Als u nog steeds geen trackingcode heeft ontvangen of uw trackingcode werkt niet, betekent dit meestal een van de twee: uw bestelling wordt nog verwerkt en onze leverancier heeft nog geen trackingcode voor uw bestelling gemaakt OF de rederij heeft dat nog niet gedaan nog de trackinginformatie ontvangen. In dat geval raden we u aan een paar dagen geduldig te wachten op een tracking-update.

1. De klant heeft 14 dagen * om gebruik te maken van het herroepingsrecht.
2. Na het bezwaar heeft de klant 14 dagen * om de bestelling te retourneren.
3. Nadat de klant het herroepingsrecht heeft ingeroepen, heeft de verkoper 14 dagen * de tijd om het aankoopbedrag terug te betalen.

Elke bestelling die u bij ons plaatst, heeft een proefperiode van 30 dagen * . Retourneer je een artikel? Dan zorgen wij ervoor dat de retourzending binnen 14 dagen na ontvangst wordt verwerkt en terugbetaald.

Voordat u een artikel retourneert, dient u dit aan te geven bij onze klantenservice via info@poqlo.nl
Als je iets wilt retourneren, download dan het reclameformulier, vul het in en voeg het toe aan je geretourneerde bestelling. Houd er rekening mee dat retouren waarvan het retourformulier ontbreekt, niet in behandeling worden genomen.

Indien u gebruik wil maken van het herroepingsrecht, moet het item met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking terug naar het magazijn van Poqlo geretourneerd worden. De kosten voor ruilen en/of retourneren inclusief track & trace code zijn voor rekening van de klant. Bij het weigeren van het pakket, of het niet volgens de regels retourneren, kunnen extra kosten in rekening gebracht worden.

Wanneer een bestelling wordt geannuleerd / wordt de retour verwerkt, wordt uw terugbetaling automatisch terugbetaald op de betaalmethode die u hebt gebruikt voor de aankoop. Dit kan 2-3 werkdagen duren.

Als u een bestelling wilt annuleren, stuur ons dan een e-mail met betreft “annuleren (bestelnummer)”. Houd er rekening mee dat een bestelling die eenmaal is verzonden, niet meer kan worden geannuleerd.

Bij Poqlo ontvangt circa 1% van de klanten een brief van de douane / verzendmaatschappij, waar wordt gevraagd naar de factuur en het betalingsoverzicht van de bestelling. Neem hiervoor altijd eerst contact met ons op en we zullen dit zo snel mogelijk voor u proberen af te handelen. Mocht de klant buiten ons om toch gegevens opsturen naar de douane / verzendmaatschappij, dan is de klant zelf verantwoordelijk voor eventuele kosten. *Bij internationale zendingen (naar landen buiten Nederland of België) zijn klanten zelf verantwoordelijk voor het eventuele importproces en de regels die daar aan verbonden zijn.

Heb je ons nodig?

POQLO B.V.
Beekstraat 71
6811DW Arnhem

KvK NR: 72840781
BTW: NL859256492B01